Xphone.cz

Služby Callcentra

Služba virtuálního call-centra Vám umožní rozložit zátěž z příchozích hovorů do Vaší společnosti na více operátorů. Výhodou technolgoie VoIP je, že operátoři nemusí být v jedné fyzické lokalitě, ale každý se může nacházet na jiné pobočce firmy nebo mohou pracovat z domova. Jedinou podmínkou je jejich přístup na Internet.

Řízení callcentra pak pomocí stanovených pravidel zajišťuje distribuci volání na volné operátory. Distribuce probíhá na základě stanovených pravidel, kterými mohou být: rozdělení na kampaně, rozdělení dle priorit volajících, dle priority kampaní, směrování dle znalosti operátorů (skill based routing), směrování dle času nebo dne v týdnu a jiné.

Implementace systému virtuálního Callcentra je vždy naprosto individuální a závisí na potřebách Vaší společnosti. Ceny závisí na rozsahu celé aplikace.

Copyright © 2005-2024 RPNET s.r.o.